Iskolánk tanulói a 2022. március 7-11-ig megrendezett Pénz7 keretein belül a mindennapi élethez kapcsolódó feladatok, játékok, kvízek segítségével mélyedtek el a pénzügyi tervezés és a megtakarítások világában.
„A pénzügyi témahéten hatszemélyes csoportokban kalkulációs feladatokat oldottunk meg. A feladatok elgondolkodtatóak voltak, néhol nehezek. A lényeg az volt, hogy minél kevesebb pénzből ússzunk meg egy osztálykirándulást. Összességében jó móka volt, ugyanis az embert megtanította arra, hogy takarékosan oldja meg pénzügyeit.” (Sárközi Zsaklin, 9.L)
„A pénzügyi témahéten hatszemélyes csoportokban kalkulációs feladatokat oldottunk meg. A feladatok elgondolkodtatóak voltak, néhol nehezek. A lényeg az volt, hogy minél kevesebb pénzből ússzunk meg egy osztálykirándulást. Összességében jó móka volt, ugyanis az embert megtanította arra, hogy takarékosan oldja meg pénzügyeit.” (Sárközi Zsaklin, 9.L)
Idén a 10.BL és a 10.C osztály németes csoportja is csatlakozott a „PÉNZ 7”-hez. A tanulók először azt a házi feladatot kapták, hogy kérdezzék meg szüleiket, milyen bevételeik, illetve kiadásaik vannak. Miután ezeket összeírták a füzetükbe, szótár segítségével kikeresték a szavak német megfelelőjét. Ezután 3 csoportmunkában plakátkészítésbe kezdtek. Megbeszélték a feladatokat, ki mit fog csinálni, majd lelkesen nekiláttak a munkának. Szorgalmasan dolgoztak a projektjükön, melyet a 2. órán el is készítettek.